Reviews

Het was voor mij een eye-opener, ik was net in Haarlem komen wonen en las in het plaatselijke krantje een leuk interview, met een Professional Organizer uit de buurt. Meesruimtop! Want weliswaar hadden vrienden en familie geholpen en waren de dozen uitgepakt, er waren stapels die ik negeerde omdat ik geen fut had om ze door te nemen. Beslissingen die ik voor me uit schoof. Dat geeft toch ruis. Het was allemaal heel veel geweest, en opeens realiseerde ik me dat dit type hulp inhuren een beter idee was dan bijvoorbeeld een weekje weg. Handige plekken voor spullen, lekker lege oppervlakten. In het artikel las ik hoe anderen geholpen waren en het gaf een vrolijk gevoel. Vanaf het eerste contact voelde het fijn, soms wel lastig (waarom wil ik dit bewaren, en die spullen liggen toch prima in die hoek?). Er kwamen steeds oplossingen om dingen (anders) aan te pakken. Het was flexibel maatwerk, praktisch en persoonlijk. Het heeft mij na de verhuizing een fijner thuisgevoel gegeven!

Judith van Baarle, Haarlem

 

Super bedankt Carolijn voor het helpen opruimen van mijn keuken! Door dit samen te doen heb ik enorm veel geleerd, onder andere dat je dingen zo neerzet dat ze logisch bij elkaar staan. Dan blijft het logisch en opgeruimd. En dat je mooie dingen vooraan zet in de kast zodat je ze af en toe ziet en er blij van wordt.
Carolijn is super praktisch, en ook heel gezellig om mee op te ruimen, ze brengt een hoop humor mee en dat is fijn bij zo’n klus als opruimen. Verder is Carolijn nooit veroordelend en een goede motivator om dingen in je leven aan te pakken. Aanrader!

Monique Houben, Haarlem

 

Ik ben erg ongestructureerd en dan is het zó fijn om hulp te krijgen van een supergestructureerd iemand als Carolijn. Zij hielp me met het ordenen van mijn administratie. Ik had niets op orde, wist niets te vinden, alles was één grote berg. We hebben samen de hele administratie doorgenomen. Ik heb nieuwe inzichten opgedaan waardoor ik sindsdien altijd alles weet te vinden en niet meer rood sta! Nog steeds, al is het al weer een tijd geleden, heb ik de boel op orde.

Renate Evers, Amsterdam

 

Omdat mijn bedrijf (webshop) groeiende was, begon ik te kampen met ruimtegebrek voor de opslag van de voorraden. Ik heb gezocht naar opslag/werkruimte buitenshuis, maar wilde eigenlijk het liefst vanuit huis blijven werken. Al meer dan een jaar liep ik te dubben hoe ik dat het beste kon doen totdat ik Carolijn tegenkwam. Zij wist goed te inventariseren wat mijn behoeften en wensen waren en van daaruit ideeën aan te dragen over de mogelijkheden die er waren binnen mijn eigen huis. Om dat te realiseren moesten er wel wat pijnlijke beslissingen worden genomen, zoals het wegdoen van heel veel spullen om ruimte te creëren. Bij dit proces is de hulp en motivatie van Carolijn heel belangrijk geweest. Dus mocht je iemand zoeken om je te helpen bij het reorganiseren van ruimtes in je huis dan kan ik Carolijn van harte aanbevelen. Ik heb nu een heerlijke werkruimte en hierdoor ook meer rust in mijn hoofd.

Anouschka
www.noussconceptstore.com