Werkwijze

We bespreken eerst wat de wensen zijn. Vervolgens bekijken we samen hoe ik kan helpen. Alles is mogelijk, of het nou gaat om een kast, kamer, kantoor, administratie, atelier of een heel huis. Soms is dat op een speciaal moment, zoals bij een verhuizing, scheiding, ziekte of overlijden. Een andere keer omdat het sowieso makkelijker en sneller is om samen te werken.

 

 

Vaak gaat het proces als volgt:

1. Contact

2. Kennismaking

3. Planning en kosten

4. Aan de slag

5. Evaluatie

 

Heb je andere ideeën dan hoor ik het graag en passen we de plannen daarop aan.

 

 

Ik heb …….

~ plezier in opruimen en herindelen. Daardoor, en door mijn achtergrond als maatschappelijk werker, kan ik mensen goed motiveren. Ik pak aan én door, en help met het nemen van beslissingen.

~ respect voor jou en je spullen.

~ de opleiding Professional Organizing  bij de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers) gevolgd en ben ook lid van de vereniging http://www.nbpo.nl